Followers

Friday 6 January 2012

Ya Allah sakitnya hati aku wokkk

kat tempat keja ada masalah rini .. short bermacam aih ..
cilakk sungguh ... tengah set tentang shoot .. mybe ahad ni ..
lama tak shoot aih ..
relationship aku dengan mr boy aku pun nak jadi kes ka ?
tada punca nak bagi sapa jeles aih .. pulun pa !!
haramjadah sungguh awai2 dah menyakitkan hati ..
last day jejak ke tempat tu ..
dah kamus hidup aku bermula dengan
yang baru .. insyaallah lama ..
satu story ,, dari riak muka pun aku faham ..
nampak sangat macam aku yang mengajaq kan .. tak suka aku cakap ja ..
aku sedaq aih aku jahat mana layak kawan dengan kawan yang sempurna tu ..
k aku takmau apa dah .. sampai situ ja aku mengalah ..
terimakasih sebab buat aku camni ..
lupa jala semua tu weyy .. dah agak kita tak lama ..
semua berubah .. hidup hang lain hidup aku lain ..
insyaallah kita jumpa and baik bila dah berusia
nanti nah ... sekarang mybe still muda .. budak bodo lagi ..
k masehhh .. cukup aku terasa sampai situ ...
satu kisah menyakitkan ..
aku tanya tapi hang buat pala taktau .. terbaik la wookk ..
rilexx ja kan .. rahsia sungguh ,, tapa aku ingat ..
sumpah sakit hati gila .. terkejut beruk ni ..
aku rasa aku paling bodoh ..  aku ingat la
KAWAN !!!! aku ingat la !!!!
mungkin hang dah tak anggap aku kawan dah .. mungkin aku ni musuh hang kan ..
START NOW AKU BUKAN KAWAN HANG ...
Sumpah !!

No comments:

Post a Comment