Followers

Saturday 31 December 2011

new year bermakna ini tahun

yuhhuuu puas menilau ..lepas mghrib out sampai subuh .. nilau dengan tersayang..
sumpah hepi rini .. 2012 terbaik ..
bahagia aih .. ponteng reja tak rugi .. haha ..
tak sia-sia aku berlakon sakit .. lepas jugak dapat MC ..
nak tinggal aku sangat kan .. ha k p blah cepat ..
aku dah nak bersama balik hang say gudbye kan .. ok chaw ...
aku tak mati .. hang blah ramai lagi mau aih .. ada aku kesah ka ??
hope awak happy sangat .. saya membebankan .. jiwang plak .. k titik ..
dah cukup umur ya ini tahun .. buat seronok boleh ..
lani prinsip aku .. hampa tak mau aku .. aku blah .. hampa mau
hormat aku nah .. kenal dulu baru nilai ..
tapi yang penting sekarang salah hati akan terluka ..
hope berjalan dengan baik .. amin ..
okay iloveeyou manusia yang meluat aku ..
benci la puas2 .. kadang-kadang sikap aku ramai yang benci
tapi jangan tengok orang ja ..
tengok diri sendiri sama k .. paham ???????
terasa ambik ni tau bye pelaq

No comments:

Post a Comment