Followers

Sunday 18 September 2011

Kuatkan Hati Aku

apa-apa aku akan tetap tersenyum walaupun orang tak senyum .. aku akan jadi okayy kalau orang okayy dengan aku , harap paham .. kuatkan hati ini melayan karenah mereka :)
macam mana pun aku kena tetap tersenyum then senyum tanpa menyakitkan hati sesapa ..
aku harus bersabar .. sabar itu penting .. tapa biaq aku ja lah yang rasa :)
haa tadi petang aku out dengan si tutt tutt :) okay la .. ciri-ciri aku suka .. perfect wehh ..
suka,suka,suka .. LUPAKAN .. tanak cita panjang ..
balik je out dengan kawan-kawan pergi karaoke alma .. puas melalak then balik mamam kfc ..
haa pastu beli helmet baru .. lega aih dapat jugak akhirnya :) ..
tepat sampai rumah my hubby Muhd Nur Asraf call .. gayut sat dalam 20minit ..
hehe apa-apa pun aku takkan tinggal sengal ni lah .. aku nakal sikit jaa .. tapi aku tetap sayang dya ni ..
so , harap aku boleh perbetulkan keadaan ..
please pray me for changes and repent :) 
promise only once ^_^ 
tengok la sayang aku baru p seminggu aku dah buat sikap .. tapi aku buat sekejap jer ..
sementara ja .. hehehehehe (gelak jahat)
#by

No comments:

Post a Comment